Izboljšajte svoj metabolizem in začnite izgubljati kilograme.

  1. Restriktivne diete ne delujejo

Ne boste shujšali, če boste jedli manj, ampak boste kilograme začeli izgubljati šele takrat, ko boste jedli več. Čeprav se ta izjava sliši čudno in napačno, ostaja dejstvo, da bi morali za izgubo telesne teže prazne kalorije nadomestiti s hranljivimi živili, ki nas bodo napolnili z energijo za ves dan, kar pomeni, da s prehrano spodbujamo metabolizem in ga ne zaviramo. Kadar se poslužujemo restriktivnih diet in v telo vnašamo premalo hrane, ki vsebuje le prazne kalorije, telo strada. Na to se odzove tako, da upočasni metabolizem in se oklepa v telesu shranjene energije. Še huje, če s takšno dieto vztrajamo dlje časa, bo telo za ustrezno delovanje začelo porabljati mišično tkivo.

  1. Privoščite si več spanja

V raziskavi na Finskem, v katero sta bila vključena identična dvojčka, so ugotovili, da je tisti dvojček, ki je spal več in bolj kakovostno, imel manj odvečne maščobe.

  1. Proteini so pomembni

Vaše telo za ohranjanje vitkih mišic potrebuje proteine. Strokovnjaki so v raziskavi, ki je bila leta 2006 opisana v članku revije American Journal ugotovili, da je priporočen dneven vnos proteinov v telo 0, 54 do 1 grama na telesno težo. Raziskava je pokazala tudi, da uživanje proteinskih živil tudi do 35 % bolj spodbuja nadaljne porabljanje kalorij po obroku.

  1. Gibajte se

Narava vašega dela prav tako vpliva na vaše telo kot izbira ustrezne vadbe. Na Missouri University so raziskovalci ugotovili, da 4 urna neaktivnost povzroči skorajda popolno prenehanje delovanja encima, ki nadzoruje metabolizem holesterola in maščobe. Da bi ohranjali ta encim dejaven in se tako znebili odvečnih maščobnih oblog, moramo dolgotrajnejše sedenje za mizo prekiniti tako, da večkrat vstanemo in se sprehodimo oziroma naredimo nekaj razgibalnih vaj.

  1. Jejte pekočo hrano

Kapsaicin, snov, ki naredi čili tako pekoč, naj bi po nekaterih raziskavah podžgala tudi vaš metabolizem. Jedilna žlička nasekljanega čilija naj bi spodbudila vaš avtonomni živčni sistem in trenutno pospešila vaš metabolizem za kar 23%.

  1. Pijte kavo ali čaj

Kofein stimulira naš centralni živčni sistem, hkrati pa pospeši metabolizem za 5 do 8 % in nam tako pomaga pokuriti med 98 do 174 kalorij dnevno.

  1. Preženite maščobo z vlakninami

Raziskave so pokazale, da lahko nekatere vlaknine spodbudijo telo, da pokuri maščobo kar do 30% bolj učinkovito. Tisti, ki so v prehrano vključili vlaknine, so po preteku daljšega obdobja najmanj pridobili na telesni teži. Priporočen vnos vlaknin naj bi bil 25 g na dan.

  1. Jejte hrano, ki je bogata z železom

Da lahko mišice pokurijo maščobo, potrebujejo kisik. Železo igra ključno vlogo pri prenosu kisika do mišic. Odlični viri železa so na primer špinača, fižol, mehkužci in belo meso, z železom obogateni kosmiči.

  1. Jejte hrano, ki vsebuje vitamin D

Vitamin D je ključnega pomena za ohranjanje mišičnega tkiva. Vitamin D najdete v živilih kot so losos, jajca, z vitaminom D obogateno mleko in kosmiči. 

  1. Pijte več vode

Vse kemijske reakcije vašega telesa, vključno z metabolizmom, so odvisne od zadostne količine vnešene vode v telo. Če ste dehidrirani, boste porabljali do 2 % manj kalorij. Popijte vsaj 2 do 3 litre vode dnevno.

Uspešeno topljenje maščob

Doseganje fitnes ciljev in vzpostavitev dolgotrajnejših zdravih navad je individualiziran učni proces, ki se od posameznika do posameznika razlikuje in traja celo življenje. Za nekatere to pomeni vpis na fitnes, drugi pa raje telovadijo doma, zunaj ali med gledanjem najljubše TV oddaje. Vsekakor smo si ljudje pri tem kako se tega lotimo različni, zato nekateri pri doseganju želenega cilja potrebujejo več pomoči kot drugi.

Tisti, ki je potrebujejo malce več, si lahko pri topljenju maščob pomagajo tudi s prehranskimi dopolnili.

T5 Active Plus je izjemno močan topilec maščob, ki vsebuje naravne sestavine in 3 esencialne aminokisline. Največ boste iz prehranskega dopolnila iztržili, če boste kapsulo vzeli pred treningom, ta pa bo zahvaljujoč t.i. termogenezi topila vaše maščobe še dolgo po njem.

Žal vas moramo pri tem tudi razočarati, da ne gre za čudežno tabletko, ki bi brez truda rešila vse vaše težave s telesno težo. Prehransko dopolnilo učinkovito deluje le v kombinaciji z zdravo prehrano in ustrezno intenzivno vadbo.

Pomaga pri zaviranju apetita, spodbujanju metabolizma, topljenju maščob, pospešuje pa tudi izgubo kilogramov. Hkrati boste z jemanjem T5 povečali tudi mišično moč, imeli boste več energije, posledično pa boste lahko temu primerno povečevali intenzivnost treningov in tako dosegali vidnejše rezultate.