Vam je znan občutek neprijetne napihnjenosti? Imate težave z utrujenimi in otečenimi nogami, gležnji, rokami in obrazom? Čeprav dostikrat za to okrivimo par kilogramov, ki jih imamo preveč, temu ni vedno tako. Dostikrat je vzrok za to zastajanje vode v telesu.

Zastajanje vode ni le težava nosečnic in starejših, ampak je vedno pogostejša. Zastajanje vode največkrat občutimo kot zatekanje, kar na nas vpliva tako estetsko, kot tudi na naše dobro počutje. Zelo pomembno je, da pravočasno ukrepamo!

Kako težavo opazimo?

Zadrževanje vode v telesu najpogosteje opazimo takrat, ko si prizadevamo znižati telesno težo, ta pa se kljub pravilni prehrani in vadbi na neki točki ustavi in ne premakne več. Kadar se ob redni prehrani naša telesna teža v enem dnevu dvigne za kilo ali celo več, je temu najverjetneje vzrok zastajanje vode v telesu. Bolj očitni znaki so zatekanje gležnjev, stopal, rok in obraza, hitro zadihanje (kratka sapa) in povišan krvni tlak.

Vzroki za zastajanje vode?

Najpogostejši vzrok za pojav teh težav je preslana, presladka in predelana hrana, ki je prepogosto na našem jedilniku. Mogoče prevečkrat posežete po beli moki, konzervirani hrani, gaziranih napitkih in prigrizkih? Natrij v hrani nase veže vodo, kar povzroči zatekanje okončin. Poleg tega se lahko vzrok skriva tudi v nepravilnem hormonskem ravnovesju, težavah z ledvicami, pljučnih in srčnih boleznih, pri čemer vam lahko pomaga vaš osebni zdravnik.

Kaj lahko storimo sami?

Manj soli in več diuretikov! Vsaka sprememba v telesu se začne z zdravo prehrano. Tako pač je! Vsa tista živila, ki so znana po tem, da povzročajo zastajanje vode, nadomestite z živili, ki imajo lastnosti diuretikov. Naloga diuretikov je, da odvajajo vodo iz telesa in izboljšajo delovanje ledvic.

Pomembno je, da v jedilnik vpeljemo živila, ki so bogata s kalijem, ki na naraven način odvaja vodo iz telesa. Živila, ki odvajajo vodo iz telesa so jagode, marelice, paradižnik, banane, papaja in stročnice, pa tudi peteršilj, limona, kumare, buče in korenje.

Vadba, vadba, vadba! Nobena sprememba telesa se ne zgodi, če v svoj urnik ne vpeljemo vsaj nekaj gibanja, pa naj bo to daljši tek ali samo kratek sprehod. Na ta način pospešimo pretok krvi po telesu. Pri težavah z zastajanjem vode priporočamo predvsem hitro hojo, vendar pa je dobrodošla tudi vsaka druga oblika rekreacije, le da je redna in dovolj intenzivna.

Pijte dovolj vode! Vsaj 2 litra na dan. S pravilno hidracijo odvajamo odvečno vodo iz telesa in pospešujemo delovanje ledvic. Če pijete premalo, to v telesu sproži obratno reakcijo od želene, saj telo začne z vodo varčevati in tako povzroči še večji zastoj vode v telesu.

Naravna pomoč

Prehransko dopolnilo Syleance Silhouette za izločanje odvečne vode je naravna pomoč pri odpravljanju zastajanja vode v telesu, kar pogosto zamenujemo z odvečnimi kilogrami. Izvlečka višnje in bezga omogočata naravno pomoč pri odpravi celulita in odvajanju odvečne vode iz telesa, s tem pa tudi pripomoreta k hitrejšemu doseganju rezultatov pri hujšanju.