Preden lahko razumemo delovanje t.i. topilcev maščob, pogostokrat poimenovanih kar angleško fat burners, je dobro vedeti nekaj o telesnih maščobah in mišičevju.

Telesne maščobe se me držijo navkljub dieti in redni telesni vadbi!

To je ena od najpogostejših zagat telesno aktivnih ljudi in tistih, ki s prehrano skrbijo za svoje zdravje, telesno težo in videz. Preverimo kje največkrat tiči težava.

Ustrezna vadba

Maščob se ne bomo znebili z aerobnimi vajami, kot so hoja, tek, plavanje in aerobika. Takšne vaje nam bodo sicer zmanjšale možnosti za razvoj bolezni srca in pljuč, nam pognale ogromno energije skozi žile ter razbremenile misli, vendar nam pri odpravi telesnih maščob ne bodo kaj dosti koristile.

Kar se tiče vadbe za izgubo maščob so uteži oziroma vaje za moč vedno najboljša izbira, saj se med njihovim delovanjem porablja predvsem telesna maščoba.

Le dve 15-20 minutni vadbi z dvigovanjem uteži tedensko pozitivno vplivata na hitrejši metabolizem, krvni tlak, presnovo inzulina in zmanjšanje obsega pasu, stegen, zadnjice in rok.

Torej; najboljši način za odpravo telesnih maščob je povečanje mišične mase. Gre za "jačanje" mišičnega tonusa, kot radi rečemo, kar pa, če smo čisto iskreni, tudi močno polepša videz in obliko telesa.

Kaj pa prehrana?

Čeprav je zdrava prehrana vsekakor pomembna za vzdrževanje zdrave telesne teže, pri topljenju maščob žal ne igra poglavitne vloge. To seveda ne pomeni, da se lahko do onemoglosti bašemo s sladkarijami, kruhom in ostalimi visoko-kaloričnimi dobrotami. To pomeni, da nam močno okrnjen jedilnik s skopim kaloričnim seštevkom ne bo v pomoč.

V želji po čim lepše izoblikovanem telesu, brez maščobnih oblog, gre mnogo posameznikov tako daleč, da svoje jedilnike močno okrni, vendar pa si s tem naredijo več škode kot koristi.

V primeru, da zaužijete manj kot 1200 kalorij dnevno, se sicer res porabi nekaj maščob, vendar pa s tem tudi veliko več mišične mase, zaradi česar začne telo zaužito hrano v telesu zadrževati kot nadomestek izgubljene energije. To privede do ponovnega skladiščenja hrane v obliki maščob (t.i. Jo-jo učinek).

Kako lahko pospešim topljenje maščob?

Kot smo ugotovili bosta najboljša pot za odpravo neželenih maščobnih blazinic uživanje ustrezne hrane, predvsem take z visoko vsebnostjo beljakovin oz. proteinov in nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov (sladkor, kruh, pecivo, testenine itd.) ter vadba z utežmi.

Topljenje telesnih maščob je lahko z izbiro pravega topilca maščob znatno hitrejša in lažja!

Zakaj?  Ker vsebuje sestavine, ki lahko pospešujejo njihovo izgorevanje in pri tem na novo zaužite hrane v telesu ne skladiščijo kot maščobe, predvsem pa vam omogočajo maksimalen izkoristek telesne vadbe. Njihova odlika je tudi ta, da delujejo še nekaj ur po treningu, s pravimi sestavinami lahko tudi nekoliko zatrejo nezaustavljivo lakoto.

Dobro je vedeti

Topilci maščob niso “magične” shujševalne kapsule. Gre za prehransko dopolnilo, ki ob ustreznem gibanju, izbiri ustrezne in redne vadbe ter prehrane olajša ter pospeši topljenje maščob.

Torej, če mislite jemati topilce maščob medtem ko sedite v naslanjaču s skledo čipsa, si razen dviga srčnega utripa ne obetajte kaj dosti več.

Najbolj učinkovita pomoč pri topljenju maščob

T5 Active Plus je izjemno močan topilec maščob z naravnimi izvlečki grenke pomaranče, paprike, zelenega čaja, narigin, esencialnimi aminokislinami, kofeinom, kromom in vitaminom B6. Posledično je najbolj primeren za aktivne ljudi ter športnike, saj pomaga k boljšemu izkoristku vadbe, kar se zrcali tudi na povečani stopnji potenja. Med njegovo najbolj opazno prednost spada nadaljnje delovanje, tudi po tem, ko je vadba že končana.