Ok, vemo kako gre. Novoletne zaobljube, nato še malo pregreh, občutek krivde in tukaj so že pustni krofi! V življenju pač ne gre vse po načrtih in roko na srce zakaj bi se obremenjevale, če nam zadnjico in trebuh tako ali tako prekriva daljši zimski plašč. :)

Situacija s prvimi sončnimi žarki in zvišanjem temperatur postaja vse bolj resna. In v tem članku ne bomo kolobarili, stvar je jasna - če se bomo še pred poletjem želele pohvaliti z ravnim trebuščkom, ožjimi stegni in lepo oblikovanimi rokami v oblekici na naramnice, bomo morale premakniti svojo rit. Tako pač je!

Verjemite, kombinacija ustreznega jedilnika z vadbo je preverjen način za oblikovanje postave in zmanjšanje obsega trebuha ter stegen. Pri tem pa seveda ne gre zgolj za estetiko, ampak tudi celo vrsto pozitivnih prednosti za telo, zdravje in duha!

Nekaj preprostih trikov za lažji začetek!

Zgrabi prijatelja, prijateljico

Ne le, da je vadba bolj zabavna v dobri družbi, študije kažejo tudi na to, da se v znani družbi bolj potrudimo oz. med seboj tekmujemo. Torej za dodatno kapljo potu bo prijateljica prava pot.

Poskusi kaj novega

Zakaj bi se silila s tekom, če ti ni všeč. Zakaj bi za vsako ceno hodila na skupinsko vadbo, če ti gredo skupinska “poplesavanja” na ritem vaditeljice na jetra? Leto 2018 je čas za spremembe! Vedno nove dogodivščine in novi športi so odličen trik, da se telovadbe nikoli ne boš naveličala.

Zastavi si cilje, žanji uspeh

Velike cilje kot so “Izgubiti moram 10 kg do junija” razdeli na manjše cilje. Raje si reci “ta teden moram vsak dan narediti 10 trebušnjakov več, v ogljikovih hidratih pa lahko uživam le trikrat.” Odličen trik je tudi zapisovanje ciljev in rezultatov. Spremljanje napredka nam preprosto daje motivacijo.

Več ur spanca

Pomanjkanje spanca je veliki NE! Ne samo, da smo tako manj produktivni skozi dan, tečni in imamo podočnjake do popka, ampak imamo premalo energije za popoldanski ali jutranji trening. Hlastamo za mastno, “junk” hrano, paše nam poležavanje, da ne omenjamo vseh ostalih oslabljenih telesnih funkcij. Od 7 do 9 ur spanca naj bo naš novi cilj, ok? Le tako bo telo dobilo ustrezen čas za regenracijo, ti pa boš z lahkoto zdržala okrnjen jedilnik, se ubranila prepovedanim živilom in imela dovolj energije za vadbo.

Začni dan z noro dozo dobre energije

Saj vemo, da večina brez jutranje kave ne more in s tem ni pravzaprav čisto nič narobe, če le ni polna sladkorja in smetane. Toda zakaj ne bi pred prvo jutranjo kavo poskusila nekaj fantastičnega; T5 Active Plus. Zakaj? Preprosto zato, ker daje noro energijo, pospeši metabolizem in pomaga izgubljati telesne kilograme med tvojimi vsakodnevnimi opravili - preko termogeneze. Z njegovo pomočjo  se boš od napihnjenosti in utrujenosti za večno poslovila, treningi pa bo noro produktivni!

Ne treniraj dolgo, ampak pametno!

Nedavni trendi v svetu vadb so pakazali, da lahko dosežemo zavidljive rezultate v veliko krajšem času kot smo včasih mislili. Takšna vadba je npr. HIIT vadba, kjer gre za kratke, toda visoko intenzivne vadbe v intervalih (od 10 do 20 min). Takšen trening obljublja zares dobre rezultate, najboljše pri tem pa je, da “kuri maščobe” še dolgo po treningu.

Kaj je T5 Active Plus?

Svetovna senzacija v svetu aktivnih žensk, ki si želijo preproste, naravne, toda učinkovite pomoči pri hujšanju, pospešitvi metabolizma, dvigovanju energije in topljenju maščob.

T5 Active Plus Izjemno močan topilec maščob z naravnimi izvlečki grenke pomaranče, paprike, zelenega čaja, narigin, esencialnimi aminokislinami, kofeinom, kromom in vitaminom B6.

TeaTox Slimming