T5 se ne imenuje najmočnejši topilec maščob kar brez razloga. Maščob namreč ne topi le med vadbo kot marsikatera druga sorodna sredstva, vendar deluje tudi, ko je telesne aktivnosti že konec. Za nameček zagotavlja tudi obilo nove energije v dneh mirovanja, ko telo počiva. Vi počivate, telo pa kuri kalorije. Prelepo, da bi bilo res? S T5 in z upoštevanjem nekaj preprostih nasvetov vsekakor ne!

1. Telo porablja maščobo tudi, ko miruje

T5 vsebuje naravne sestavine, vključujoč 3 esencialne amino kisline, ki pospešujejo metabolizem ter s kurjenjem maščobnih celic spodbujajo termogenezo, ki prispeva k segrevanju mišic in pripravljenosti na vadbo. Z njegovo pomočjo se termogeneza pospešeno odvija tudi po športni vadbi – bolj intenzivno, ko se ukvarjate s športom, bolj intenzivna je tudi poraba kalorij, ko telo miruje. To je dokazala tudi priznana ameriška univerza Yale, ki je v svoji študiji dokazala, da tisti, ki se s tekom ukvarjajo vsaj 4 ure na teden, porabljajo več kalorij tudi takrat, ko se ne udejstvujejo športno.

2. Tudi med običajno vadbo lahko porabite še več kalorij!

Študija, ki so jo izvedli na kolidžu New Jersey je pokazala, da intenzivna vadba med prvo polovico treninga in nekoliko bolj umirjena druga polovica treninga prispevata kar k 23% večji porabi maščob kot v obratnem primeru, ta odstotek pa je lahko z izdelkom T5 še večji!

3. Uteži dvigujte počasi

Večja mišična masa pomeni boljšo presnovo, kar pomeni, da so vaje z utežmi še kako koristne. Vaje za moč ne le pospešijo porabo maščob, temveč tudi povečujejo mišično moč, še toliko bolj pa v primeru, da se vaje izvaja počasi. Raziskovalci z Univerze West Virginia so namreč dokazali, da izvajanje zelo počasnih vaj z utežmi mišično moč poveča za kar 50% več v primerjavi z običajnim izvajanjem vaj. T5 metabolizem še dodatno pospeši ter tako dopušča, da telo v stanju porabljanja kalorij ostane še dlje.

4. Na telefon si naložite Rihanno, ne Mozarta

Najbrž ni potrebno poudarjati, da poslušanje udarne glasbe med športno vadbo prispeva k hitrejši porabi kalorij. Najbolje se lahko izkaže še posebno med nordijsko hojo, saj lahko med njo porabite kar 20% več kalorij kot z običajno. Neka znanstvena študija je pokazala celo, da poslušanje glasbe med hojo prispeva h kar dvakrat večji izgubi teže kot pri tistih, ki hodijo brez da bi poslušali glasbo.

5. Uživajte več beljakovin ter zelenega čaja

Znano je, da obroki, ki so polni beljakovin pripomorejo k hitrejšemu kurjenju kalorij, le malo tistih, ki živijo zdravo pa se zaveda, da le 2 dcl skodelica zelenega čaja dnevno pospeši metabolizem, medtem ko lahko dve skodelici zelene kave dnevno prispevata k še boljši presnovi. Če se omenjeno formulo dopolni še z izdelkom T5 boste lahko opazili močno povečano raven energije ter hitrejšo porabo ogljikovih hidratov, zaradi česar boste lahko trenirali še močneje in tako pokurili še več maščob.

6. Hrani se ne odpovedujte po nepotrebnem

Povprečno človeško telo se v primeru, da dobi manj kot 1200 kalorij dnevno premakne v fazo stradanja. Telo je tako pod velikim stresom, stres pa vodi do skladiščenja maščobe na trebuhu. V primeru, da ste na dieti, svojega vnosa hrane ne oklestite za več kot 250 kalorij dnevno. Prevelik delež zmanjšanja kalorij v kratkem času lahko namreč močno upočasni metabolizem.

Na hitro: zakaj lahko T5 pomaga pri boljši presnovi, večji mišični masi in hitrejši izgubi maščob?

- Vsebuje sestavine, ki pospešujejo termogenezo – topljenje maščob
- Pospeši metabolizem
- Telesu dopušča, da maščobo porablja tudi, ko miruje
- Dvigne raven energije
- Pospeši presnovo ogljikovih hidratov
- Omogoča intenzivnejše treninge
- Dokazano prispeva k hitrejši izgubi kilogramov kot če se ga ne jemlje