Adrenalina ni treba vedno iskati na drugem koncu sveta ali v dragih pustolovskih parkih. Večurna zabava s prijatelji, ki vas bo dodobra nasmejala, pošteno razmigala in izboljšala vašo psihofizično kondicijo, se lahko to poletje začne kar pri vas doma ali v najbližjem parku!

Slacklining ima korenine v osemdesetih letih, ko so ga pri treningih začeli uporabljati plezalci, zaradi svoje vsestranskosti in možnosti, da vadbo prilagodite vsem stopnjam zahtevnosti, pa vsak dan pridobi več privržencev z vsega sveta. Vse, kar potrebujete, da bi se začeli ukvarjati s tem izvirnim športom, je najlonski trak ali "gurtna", ki se jo vpne med dve sidrni točki, in vaš najljubši kotiček v naravi.

Redna vadba na slackline-u krepi vse skupine mišic, izboljšuje ravnotežje, koordinacijo in sposobnost zaznavanja okolice, idealna pa je tudi pri poškodbah kolena in gležnja. Hkrati jo strokovnjaki priporočajo tudi kot vadbo, ki izboljšuje mentalne sposobnosti, saj krajša reakcijski čas in zaradi specifičnih pogojev krepi nevrološke povezave med levo in desno možgansko hemisfero.

Slackline je idealna zabava za vse, ki ne marajo monotonosti: brez težav ga lahko vzamete s seboj na počitnice, vadite med borovci, na terasi, nad morjem ali na trati pred hišo, se preizkušate v hitrostni in višinski hoji, skokih, akrobacijah in celo slackline jogi. In, seveda, v spretnostih tekmujete s prijatelji ali "na gurtni" spoznavate sorodne duše, ki jih prav tako kot vas navdušujejo novi izzivi.

Največjim adrenalinskim navdušencem nalagamo še dodaten izziv: za svetovni višinski rekord v slackline-u bi morali hoditi na višini 1000 metrov in prehoditi najmanj 494 metrov. Si upate?