zdravo-crevesjeBliža se poletje, z njim pa prihaja tudi čas dopustov. Če že nestrpno čakate na svoj zaslužen poletni oddih, ki ga boste preživeli pod vročim soncem, z mrzlim pivom pod roko in dobro hrano v ustih, je morda vredno vnaprej razmisliti o vaši prebavi.

Zdrava prebava vam bo omogočila, da uživate vse te okusne jedi, medtem ko uživate v počitnicah, ki ste si jih tako močno prislužili. Slaba prebava, zaprtost in slabo počutje pa so nekaj s čimer na dopustu ne želite imeti opravka. Kako se torej temu izogniti in maksimalno uživati dopust za katerega ste garali? Berite dalje.

 

zdravo-crevesje

1. Ostanite hidrirani

Celo ptički na veji čivkajo o pomembnosti vode za naše telo. Verjetno že veste, zakaj je pitje vode tako zelo pomembno za naše splošno dobro počutje, vendar pa je to nekaj, na kar radi pozabimo. Še posebej tekom počitnikovanja, ko je to še bolj pomembno. Dehidracija lahko vodi v slabo prebavo in zaprtje. Če se strinjate, da je to lahko precej nelagodno, sledite naslednjim nasvetom:

- Prepričajte se, da imate pri sebi vedno steklenico vode. Na letalih je to lahko težavno, vendar lahko s seboj vseeno vzamete prazno in jo napolnite v stranišču na letališču (v kolikor je voda pitna).

- Ko pijete alkoholne ali kofeinske pijače, poskusite popiti kozarec vode.

- Bodite pozorni pri vodi iz pipe, ker ni vedno pitna.

 
zdravo-crevesje

2. Kadar je le mogoče, vključite v svojo rutino tudi šport

Veliko bi vas verjetno reklo, da so počitnice za ležanje na plaži in ne za šport. Morda imate celo prav. Vendar pa bo že nekaj aktivnosti na dan pripomoglo k temu, da se izognete težavam s prebavo. Seveda z aktivnostjo ne mislimo na razne dolge pohode in večkilometerske teke, temveč spodbujamo miganje, ki še vedno paše v miselnost ''Počitnice so za ležanje na plaži''.

- Čim več hodite. Se do plaže zapeljete z avtom? Zakaj nebi šli tokrat peš?

- Namesto dvigala, izberite stopnice.

- Naredite majhne gibe z rokami in nogami, če ste izpostavljeni dolgotrajnemu sedenju.

 
 
zdravo-crevesje

 3. Poskrbite, da bo vaše črevesje veselo

Ravnovesje v vašem črevesju lahko ohranite z dodajanjem kislih živil v vašo prehrano. Ta živila so lahko jabolčni kis, fermentirana zelenjava, jogurt, kefir ali druga živila, ki so bogata s probiotiki.

V kolikor vam ta živila tekom dopusta niso dostopna pa poskrbite, da jih boste dovolj zaužili kakšen teden ali dva pred dopustom. Druga možnost, ki bo za vaše črevesje poskrbela predvsem na dolgi rok pa je tudi ta, da jemljete dodatke, ki vsebujejo na milijone prijaznih bakterij, ki lahko izboljšajo vašo črevesno floro.

 

Paket zdravo črevesje je preverjena pot - zakaj?

Za vse, ki si želijo iz črevesja in črevesnih sten odpraviti odpadne snovi ter s tem odpraviti težave s črevesjem, neredno prebavo, vetrove, splošne težave s presnovo, okrepiti odpornost (imunski sistem), začeti z dieto, si zagotoviti vzpostavitev zdrave črevesne mikrobiote in optimalno gibanje črevesja.

Paket: Zdravo črevesje vsebuje 20 BiOrigine ampul za čiščenje črevesje in 16 probiotičnih kapsul Enteroflore za 8 dnevno intenzivno vzpostavite zdrave črevesne mikrobiote.

Vzpostavitev zdrave prebave in čistega črevesja še nikoli ni bila preprostejša:

1. Prvih 20 dni očistite črevesje z ampulami BiOrigine: Vsako jutro vzemite 1 ampulo, ki jo lahko jemljete samostojno ali pa skupaj s kozarcem vode.

2. Po končanem čiščenju črevesje nadaljujte 8 dni s probiotičnimi kapsulami EnteroFlore:  2 kapsuli dnevno in sicer eno pred jutranjim in eno pred večernim obrokom. Skupaj 8 dni.

zdravo-crevesje