Zakaj ne bi že zgodaj zjutraj pokurili nekaj kalorij ali pa svoje telo vsaj pripravili na naporen delavnik, ki leži pred vami?!?

Jutranja vadba

Z jutranjo vadbo ne boste le poživili svojega koraka, temveč tudi spodbudili metabolizem, tako da zavežite vezalke na športnih copatih in veselo na delo!

Povečajte intenzivnost

Nedavna študija je pokazala, da intenzivna 2,5 minutna vadba prispeva k povečanemu kurjenju kalorij in to veliko učinkoviteje kot enako intenzivna vadba, ki bi se je lotili ob kakšen drugem času dneva.

Okrepite svoje mišice

Kalorije bodo kopnele le, če boste določeno vajo izvajali vsakič bolj intenzivno. Čeprav je izredno zadovoljujoče, ko po določenem času neko vajo lahko naredite skoraj popolnoma brez napora pa to tudi pomeni, da pri tem ne porabljate več kalorij, zato je na tej točki za vas nekoristna. To lahko rešite tako, da vaje vedno znova stopnjujete – pridobili boste na mišični masi, izgubili kalorije in se še počutili odlično!

Ne odlašajte z zajtrkom

Zagotovo se že neštetokrat slišali, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva – z razlogom! Zajtrka ne smete preskočiti za nobeno ceno, ne glede na to, kako zelo naporen je vaš delavnik in kako zelo se vam mudi! Jutranji obrok pojejte kmalu zatem, ko se zbudite, tako da bo telo že zjutraj pripravljeno na kurjenje kalorij.

Ne pozabite na malico

Da, vsekakor je možno jesti malico in pri tem vseeno shujšati, vendar pa naj bo ta zdrava in nasitna. Med najbolj zdrava in priporočljiva živila spadajo antioksidanti in tista z obilico beljakovin, saj telesu nudijo tisto dodatno mero energije, ki jo potrebuje.