Mišice porabijo več kalorij kot maščobe, zato si večina ljudi razlaga, da bo njihovo telo v primeru, da je izrazito mišičasto porabilo veliko več maščobe kot telo nekoga, ki je že navzven videti zamaščeno. Telo prvega je resnično možno raztopiti več maščobe kot telo drugega, vendar pa je ta razlika zelo majhna. Raziskave so pokazale, da telo osebe, ki večino dneva sedi v primerjavi z osebo, ki je fizično zelo aktivna pravzaprav ne porabi veliko manj maščobe, saj največ le-te porabljajo možgani in ne mišice. Maščobne obloge se ravno zaradi tega kljub napornim treningom ter spremembi prehrane še kar zadržujejo na marsikateremu telesu, saj se posamezniki ne zavedajo, da se je nad maščobe potrebno spraviti na popolnoma drugačen način.

Kako na topljenje maščob vpliva sprememba prehrane?

Čeprav je ustrezna, zdrava prehrana vsekakor pomembna za vzdrževanje zdrave telesne teže, pa pri topljenju maščob vsekakor ne igra poglavitne vloge. V želji po čim lepšem telesu brez maščobnih oblog gre mnogo posameznikov tako daleč, da svoje jedilnike močno okrnijo, vendar pa si s tem naredijo več škode kot dejanske koristi. V primeru, da se zaužije manj kot 1200 kalorij dnevno, se sicer res porabi nekaj maščob, vendar pa s tem tudi veliko več mišične mase, zaradi česar začne telo zaužito hrano v telesu zadrževati kot nadomestek izgubljene energije in spet skladiščiti v obliki maščob. Ravno zaradi slednjega lahko marsikateri posameznik po končanem hujšanju s preverbo kožne gube ali telesnega odstotka maščob ugotovi, da ima po koncu diete v telesu še več maščob kot pred začetkom le-te.

Športna aktivnost ni vedno najboljša rešitev za odpravo maščob!

Izvajanje kardiovaskularnih (aerobnih) vaj, kot sta hoja ali kolesarjenje, zmanjšuje možnosti za razvoj bolezni srca ter pljuč ter pomaga pri izgubi telesne teže, vendar pa pri topljenju maščob ni najboljši odgovor. Kar se tiče namenske vadbe za izgubo maščob, so uteži vedno najboljša izbira, saj se med njihovim delovanjem porablja predvsem maščobna masa na predelu trebuha, le dve 15-20 minutni vadbi z dvigovanjem uteži tedensko pa pozitivno vplivata tudi na metabolizem, krvni pritisk in presnovo inzulina ter lahko tako bolje poskrbita za zmanjšanje obsega pasu kot katerakoli druga vadba.

Kako se znebiti odvečne maščobe?

Uživanje zdrave hrane ter vadba z utežmi lahko pomagata pri topljenju odvečnih kilogramov, vendar pa je za njihovo odpravo pomembno v telo vnesti sestavine, ki lahko pospešujejo njihovo izgorevanje in pri tem na novo zaužite hrane v telesu ne skladiščijo kot maščobe. Najboljši način za to so prehranska dopolnila, ki maščobe napadejo takoj ob njihovem zaužitju ali pojavu, vendar pa je izrednega pomena, da se izbere pravega, saj so si naša življenja, s tem pa tudi delež fizične aktivnosti, življenjskega sloga in naših navad med seboj različni, posledično pa tudi sredstva za odpravljanje odvečnih maščob v telesu, ki so njihov rezultat.

Najbolj učinkovita pomoč pri topljenju maščob

Spodaj so navedena tri najbolj učinkovita sredstva, ki ob rednem telesnem gibanju in zdravi prehrani najhitreje prispevajo k topljenju maščob, vendar pa so močno odvisna od telesne zgradbe posameznika, zato si je potrebno pazljivo izbrati pravega.

T5 Black Edition so kapsule z vsebnostjo L-fenilalanina ter hidroksitriptofana. Prvi pospešuje termogenezo in tako spodbuja porabo maščob ter segreva mišice. Posledično je najbolj primeren za izjemno aktivne ljudi ter športnike, saj pomaga k boljšemu izkoristku vadbe, kar se zrcali tudi na povečani stopnji potenja. Med njegovo najbolj opazno prednost spada nadaljnje delovanje, tudi po tem, ko je vadba že končana.

Alinea za izgorevanje maščob vsebuje naravne topilce maščob, vključno z guarano, ki je močan spodbujevalec energije. Posledično je najbolj primerna za zmerno aktivne posameznike, ki se redno ukvarjajo s športom in uživajo zdrav življenjski slog, še posebno pa za ženske, katerih odvečna maščoba se opazno skladišči tudi v obliki celulita.