Ste vedeli, da lahko pijača močno vpliva na videz vašega trebuha? Večina ljudi se zaveda, da pitje sladkih pijač, npr. kokakole in sokov, močno dvigne raven inzulina v krvi, zaradi česar začne telo skladiščiti velike količine maščob, vendar pa jih mnogo ne ve, da lahko pitje velikih količin kave prav tako prispeva k porastu maščobnih blazinic na predelu trebuha. Brez skrbi, na srečo obstajajo tudi pijače s katerimi lahko nastanek maščobnih oblog tudi uspešno preprečite!

Kofein res nekoliko okrepi metabolizem, zato bi morebiti mislili, da ga moramo v telo vnesti veliko, misleč, da bomo tako pokurili več kalorij ter maščobe, vendar pa slednje drži le do določene mere. Glavno pravilo, ki se ga moramo držati pri uživanju kofeina je vnos največ 300 mg slednjega na dan, kar pomeni le 2 do 3 skodelice kave dnevno. Vse kar presega zastavljeno količino bo imelo na vaše telo namreč prej negativen kot pozitiven učinek. Visoka raven kofeina v telesu lahko tako povzroča razdražljivost, težave s koncentracijo ter celo spanjem. Najbrž ni potrebno omenjati, da lahko takšne težave močno prispevajo k visoki ravni stresa ter upočasnitvi metabolizma, zato boste storili veliko bolje, če namesto kofetkanja, dneve preživite s skodelico zelenega čaja.

Ta je namreč nasičen z antistresnimi antioksidanti, ki preprečujejo poškodbe celic ter oksidacijo, visoka raven katehinov (EGCG) pa glede na raziskave pomagajo k zmanjševanju telesne maščobe, še posebno pa tiste na trebuhu, zato kar skodelico v roke in na zdravje!

Še naš nasvet: v vročih poletnih dneh se še posebno dobro prileže zeleni čaj s kockami ledu ter limono!

Vir: http://www.dummies.com/how-to/content/drink-your-way-to-a-flatter-belly.html