Nenadni oblivi mrzlice in vročine se postopoma prevesijo v neprijetne simptome kot so vneto grlo, suh kašelj, zamašen nos ali neprestano curljanje iz nosu, glavobol (še posebej za predelom oči), bolečine v mišicah in hrbtu ter izguba apetita. Včasih tudi bolečine in otrdelost sklepov. Se vam zdi znano? Potem ste se že srečali z gripo. Če si letos ne želite izkusiti najblj črnega scenarija, se poslužite enega izmed spodaj naštetih nasvetov s katerimi lahko uspešno omilite to neprijetno okužbo.

Spočijte se
Dobro se naspite in si nekaj dni vzemite prosto. Glede na to, da je šibkost eden izmed glavnih simptomov gripe, slednje najbrž ne bo tako težko. Gripa je lahko dober izgovor za sprostitev od stresnega življenja. Če z delom nikakor ne morete prenehati, pojdite vsaj prej v posteljo ali pa se zjutraj v pisarno odpravite malce kasneje.

Pijte, pijte, pijte
Pa ne alkohola! Pitje velikih količin napitkov, ki ne vsebujejo alkohola in kofeina (ki sta diuretika in zato spodbujata izločanje vode iz telesa) bo poskrbelo za hidratacijo vašega telesa – če vam voda ni po godu, težave pa imate tudi z uživanjem hrane, bo kakšen stisnjen sadni sok dobra izbira, zagotovil pa bo tudi dovolj hranilnih snovi, ki vam jih v času bolezni verjetno primanjkuje.

Navlažite zrak v vašem stanovanju
Ste se že kdaj vprašali, zakaj gripa vedno udari v hladnih mesecih? Delni odgovor na to vprašanje je ogrevanje. Umetno ustvarjena toplota zmanjša vlažnost zraka, takšno okolje pa je naravnost popolno za uspevanje virusa kot je gripa (hladnejši zrak ljudi v prostorih zbliža, zaradi česar se virus širi še hitreje). Težavo z nezadostno vlažnostjo lahko torej rešite z vlažilcem zraka s čimer boste ne le preprečili širjenje gripe, temveč tudi izboljšali svoje počutje v primeru, da jo dobite.

Kašljajte
Kašlja ne zadržujte v sebi, vsekakor pa ga ne zatirajte z raznovrstnimi zdravili za kašelj. Odvajanje sluzi iz telesa pripomore k hitrejšemu celjenju, slednje pa se lahko še pospeši s pitjem veliko tekočine. Ne pozabite, kašelj je vedno dober znak, znak zdravljenja!

Juhe, čorbe in drugi zvarki
Če po grlu ne morete spraviti kaj dosti, je goveja, piščančja ali zelenjavna juha dober odgovor na vaše zežave, saj boste z njo v svoje telo vnesli vitamine, tekočino in hranilne snovi, ki jih potrebuje, poleg tega pa takšne vrste hrane v telesu ni težko obdržati, saj je izjemno lahka.

Med
Glasen kašelj bo ponoči po koncu držal ne le vas, temveč tudi vse druge sobivalce. Z uživanjem medu, ki ga v kitajski medicini za zdravljenje kašlja uporabljajo že več tisočletij, lahko glasno kašljanje malce omilite in poleg tega z njim tudi uspešno pomirite razdraženo grlo. Če vam ga je težko uživati samega, namizno žlico medu zmešajte z skodelico vroče vode in spijtel. Za malce ostrine, vanj iztisnite limono.

Poper
Morda se vam zdi smešno, vendar poper dokazano pomaga pri lajšanju gripe! Čeprav je sicer naravni dražilec, kar običajno dojemamo kot slabost, pa je to v primeru gripe pravzaprav prednost. Zaradi svoje dražilnosti namreč stimulira kroženje in tok sluzi, kar je izjemno pomembno za vse, ki jih muči kašljanje. Pa da ne boste mislili, da morate poper vdihavati ali kaj podobnega! 1žlico popra stresite v skodelico, temu pa dodajte žlico medu in prelijte z obilico vrele vode ter pustite za 10-15 minut pa boste dobili napitek, ki bo kaj hitro pozdravil vaše simptome gripe!

Če vam ni do eksperimentiranja z domačimi zvarki, saj niste prepričani, kako točno izpeljati postopek s količinami ali sestavinami, si lahko v naši zakladnici naravnih izdelkov izberete veliko zdravih prehranskih dopolnil za pomoč pri simptomih gripe in prehlada, še pomembneje pa je, da se še preden do razvoja omenjenih simptomov sploh pride ustrezno zaščitite in okrepite svoj imunski sistem!