Zaradi življenja v moderni dobi se vse več parov sooča s težavnim spočetjem, saj večina žensk zanosi po tridesetem letu starosti, ko njihova plodnost ni več na višku, k temu pa še dodatno prispeva nepravilno prehranjevanje, ki je lahko v sožitju s prvim izjemno škodljiva kombinacija. Mnogi pozabljajo, da sta za spočetje zaslužna dva in čeprav za neplodnost ali težko spočetje mnogokrat krivijo ženske, tudi moški nosijo svoje breme krivde in z naslednjimi nasveti lahko poskrbita, da bo otroški smeh v vašem domu slišati mnogo prej kot sicer!

Za ženske

Hrana, bogata z železom

Uživanje hrane, bogate z železom, kot je npr. piščanec, losos ali rdeče meso, lahko izboljša zdravje ženskih jajčec ter posledično tudi njeno plodnost.

Oreščki in semena

K boljši plodnosti prispevajo tudi različne vrste oreščkov in semen: orehi, bučna semena, sezamova semena, mandlji, konopljina semena, lanena in čiina semena, saj so nasičena z omega-3 maščobnimi kislinami ter železom, cinkom in vitaminom E za katere je dokazano, da pripomorejo k boljši plodnosti.

Zeleno-listnata zelenjava

Hrana, ki je videti zdrava že na pogled, običajno tudi je in slednje se je izkazalo za še posebej resnično pri zeleno-listnati zelenjavi kot je špinača, kale, brokoli, zelje in brstični ohrovt, saj vsebujejo veliko vitaminov in mineralov, še posebno pa vitamina B6, ki se je izkazal kot izjemno blagodejen pri uravnavanju ravnovesja hormonov.

Ribe

Ribe, sploh tiste, ki živijo v hladnih vodah, so nasičene z omega-3 maščobnimi kislinami, ki pripomorejo k večjemu zdravju celic in k hormonskemu ravnovesju, zato v primeru, ko skušate spočeti otroka dvakrat ali trikrat na teden posežite po lososu, sardinah, skušah in slaniku, v primeru, da vam slednje ne uspe pa si pomagajte vsaj z ribjim oljem!

Jajca

Visoka vsebnost beljakovin, ki se nahaja v jajcih je izjemno pomembno za boljšo plodnost, zato ne skoparite z njihovim uživanjem!

Za moške

Bučna semena

Cink je eden izmed najpomembnejših mineralov, ki pripomore k boljši kakovosti sperme in bučna semena ga vsebujejo celo kopico. Ta mineral namreč pripomore h količini spermijev v semenski tekočini, ki je zaradi tega bolj kakovostna in učinkovitejša. Če mislite, da je semena na jedilnik težko vnesti se motite: vrzite jih v solato, smuti ali v sendvič pa bodo izboljšali okus jedi in pripomogli k boljšemu zdravju!

Citrusi

Vitamin C, ki ga najdemo v citrusih, torej limetah, limonah, pomarančah in grenivkah, pripomore k večji mobilnosti sperme - tako bo zmagoviti spermij hitreje našel svoj cilj!

Brazilski oreščki

Ti oreščki vsebujejo veliko selena, ki prav tako pripomore k hitrejšemu gibanju spermijev, zato strokovnjaki priporočajo uživanje 8 oreščkov trikrat na teden.

Hrana, ki lahko zmanjša vajino plodnost

  • obdelana hrana
  • velike količine sladkorja
  • kofein
  • soja (z izjemno fermentirane, npr. tempeh in miso)
  • umetna sladila in dodatki
  • alkohol

 

Prehranski dodatki

V primeru, da se vam ne cedijo ravno sline po uživanju velikih količin rib, oreškov ali česa drugega, kar je navedeno zgoraj, ne skrbite, saj lahko s pomočjo paketa za izboljšanje plodnosti obema zagotovita zadostno količino vitaminov in mineralov, ki povečjujejo plodnost, v primeru, da ima s tem težave le eden pa si lahko omislite izdelek za večjo plodnost moškega ali ženske.

Vir: http://www.healthdigezt.com/foods-that-boost-fertility-for-men-and-women/