Izguba kilogramov je lahko zelo mučen proces, zlasti takrat, ko smo neprestano lačni in le s težavo kontroliramo apetit. Saj poznate tisti občutek, ko bi kar naprej nekaj jedli. Ni potrebe, da lakota kroji vaše težave s telesnimi kilogrami - spoznajte 5 preprostih trikov zaradi katerih boste imeli lakoto zlahka pod kontrolo.  Sočasno vam bodo ti triki pomagali tudi pri bolj zdravih odločitvah nasploh.

1. Voda, voda in še enkrat voda

Ste lačni ali žejni? Ta dva občutka rado zamenjujemo in, ko bi v resnici morali poseči za vodo, posežemo po hrani. Pijte vodo pred vsakim obrokom. Na ta način boste zapolnili želodec z vodo, ki zares ugodno vpliva na telo, namesto s hrano. Ste vedeli, da kozarec vode pospeši metabolizem tudi do 30%?

2. Ne preskakujte obrokov

Verjetno ste že slišali, da je zajtrk najpomembnejši obrok v dnevu, toda nič manj nista pomembna kosilo in večerja. Na zdravje2.si smo že večkrat pisali o tem, da stradanje in preskakovanje obrokov ne prinašajo nič dobrega za zdravje, kaj šele telesno težo. Sestradani se boste veliko težje odrekli pregrešnim prigrizkom, utrujeni boste in vaš imunski sistem bo porušen. Kar se tiče telesne teže je tako, da bomo s stradanjem na kratek rok res izgubili nekaj kilogramov, toda s telesno težo se bo poslovila tudi mišična masa, kar pomeni, da bo telo vsako zaužito hrano začelo shranjevati kot nadomestek izgubljene energije - v obliki maščob. Temu procesu pogovorno radi rečemo “jo-jo učinek”.

3. Pijte čaj

TeaTox iz Velike Britanije predstavlja učinkovito 14 dnevno čiščenje, hujšanje in regeneracijo telesa v 2 preprostih in okusnih korakih, brez kapsul in zapletenih prehranskih načrtov.

Čaja vsebujeta noro okusni mešanici naravnih zelišč, ki v harmoničnem delovanju omogočajo celostno čiščenje telesa, izgubo kilogramov in napihnjenosti, pospešitev metabolizma, urejeno prebavo, manj lakote in povrnitev bolj energičnega koraka.

4. Napolnite se z beljakovinami

V današnjem času verjetno že ptički čivkajo, da so za oblikovanje postave in izgubo telesne teže beljakovine nujne! Seveda govorimo o “čistih” beljakovinah; sadni jogurti in gauda žal ne štejejo. Štejejo pa posneta skuta, grški jogurt, na žaru popečena perutnina, sirotkini napitki itd. Beljakovine nas nasitijo za dlje časa, odlične so za regeneracijo mišičevja po telesni vadbi in zatrtje nekontroliranega apetita in hlastanja za sladkimi in slanimi dobrotami.

5. Jejte hrano z nizkim GI

Hrana z nizkim glikemičnim indeksom ne pomeni samo manj lakote, ampak v splošnem prinaša za posameznikovo dolgoročno zdravje veliko dobrega. Glikemični indeks pove kako bo posamezno živilo vplivalo na raven sladkorja v telesu. To je zelo pomembno, saj nenadni “poskoki” krvnega sladkorja pomenijo utrujenost, celo nihanje v razpoloženju in ponavadi večje hlastanje za hrano. Z živili z nizkim GI boste ohranjali enakomerno raven sladkorja v krvi, s tem pa se izognili nenadni utrujenosti, lakoti in znatno zmanjšali možnost za razvoj sladkorne bolezni.

Kaj je TeaTox?

Svetovna senzacija v svetu aktivnih, ki si želijo preproste, naravne, toda učinkovite pomoči pri hujšanju, čiščenju telesa, pospešitvi metabolizma, zaviranju apetita, dvigovanju energije in bolj zdravemu življenjskemu slogu.

14 dni v 2 preprostih korakih - manj apetita, boljše počutje!

1. Korak: Čaj za dobro jutro! Naj se vsak dan začne z naravno mešanico zelišč, ki vam bodo pospešile metabolizem, vas napolnile z obilico energije, čistile telo in pomagale izgubljati telesne kilograme med vašimi vsakodnevnimi opravili. Nič več napihnjenosti in utrujenosti!

2. Korak: Čaj za lepe sanje! Večer je čas za sprostitev in dobro spanje. Precizno pripravljena mešanica naravnih izvlečkov TeaTox čaja vas bo prijetno zazibala v spanec in tudi ponoči poskrbela za optimalno čiščenje ter regeneracijo telesa. Z njegovo pomočjo se lahko zbudite v novo jutro sproščeni in polni energije.