1. Banane


Za boj proti jutranjemu kruljenju ni prav nič boljšega kot dobra, slastna banana. V nasprotju s prepričanjem mnogih so banane izjemno zdravo živilo – še posebno, ko so še malce zelene -, saj se lahko pohvalijo kot najboljši vir neprebavljivega škroba (zdrav ogljikov hidrat, ki nas nasiti za dlje časa). Zahvaljujoč zdravi meri kalija, elektrolita, ki na naraven način pomaga zniževati pritisk, pa so banane še posebno dobra izbira za vse, ki jih teži hipertenzija, oziroma visok krvni pritisk.

 

 

2. Ovseni kosmiči
Ovseni kosmiči vam lahko pomagajo izgubiti težo na dva načina. Ker so polni vlaknin, vas bodo nasitili za dlje časa, poleg tega pa je raziskava, ki je bila objavljena v reviji Journal of Nutrition pokazala, da vam lahko uživanje zajtrka, ki je sestavljen iz "počasi sproščujočih se" ogljikovih hidratov, npr. ovsenih kosmičev, 3 ure pred telesno vadbo pomaga pokuriti več maščob. Kako? Uživanje počasi sproščujočih se ogljikovih hidratov ima na našo kri precej drugačen učinek kot uživanje drugih ogljikovih hidratov (npr. belega kruha), saj ob uživanju prvih raven inzulina na srečo ne poskoči skokovito. Ker ima inzulin pomembno vlogo pri sporočanju telesu glede tega, kako skladišči maščobe, lahko z nižjim sladkorjem v krvi pokurimo tudi več maščob. Je potrebno omeniti, da lahko ovsene kosmiče zaužijete tudi na več različnih načinov? Če vam klasičen obrok z mlekom ali jogurtom in s kosmiči ni pogodu, si jih lahko privoščite v obliki energijskih tablic ali celo napitkov!

3. Jogurt
Nedavno poročilo, ki je bilo objavljeno v reviji The New England Journal of Medicine, je pokazalo, katera živila pripomorejo k izgubi teže in tudi jogurt je bil eden izmed njih! Beljakovine, ki jih vsebuje, namreč pripomorejo k zaužitju za telo blagodejnih sestavin, poleg tega pa boste ob uživanju jogurta ostali siti dlje časa in zaradi vsebnosti vitamina D svojemu telesu zagotovili dovolj zdravih hranil s katerimi boste lahko pripomogli k preprečevanju osteoporoze in zmanjševanju visokega krvnega pritiska.

 

4. Arašidovo maslo

Verjeli ali ne, na seznamu živil, ki pripomorejo k hitrejši izgubi teže, je bilo tudi arašidovo maslo. Namesto, da bi ga jedli v kombinaciji z belim kruhom ali marmelado, si ga raje namažite na polnozrnat kruh ali pa ga dodajte k ovsenim kosmičem! Le 2 žlici masla vsebujeta kar 7 gramov beljakovin in 2 grama vlaknin, poleg tega pa sta tudi odličen vir kalija, ki ima pozitiven učinek na naše telo.

 

 

5. Jajca
Jajca so naravnost odlična hrana za začetek dneva, saj vsebujejo kanček vseh hranil, ki so blagodejni za naše zdravje. Sestavljeni so iz beljakovin, ki so odlične za vse, ki želijo izgubiti težo, poleg tega pa vas bodo v nasprotju z ogljikovimi hidrati in maščobami nasitili za dolgo časa. Poznana so po svojem zviševanju dobrega holesterola (ki zmanjšuje možnost kapi in bolezni srca) ter vitamina B8 (ki pripomore k boljšemu delovanju možganov), poleg tega pa so tudi izjemno poceni ter jih je lahko pripraviti in so odličnega okusa!