Razkrivamo 13 enostavnih načinov, kako v vsakdanjik uvesti zdrav način prehranjevanja in posledično izgubiti trdovraten odvečne kilograme. Naredite prvi korak že danes!

Nasvet št. 1: Hrana in gibanje. Najbolj pomembno je, da paziš, kaj ješ in porabiš več, kot vneseš. To je logika, ki je zelo osnovna, vendar izrazito pomembna pri izgubljanju in ohranjanju teže ter seveda zdravega telesa.

Nasvet št. 2: Spremeni svoj življenjski stil. Če spremembo v svojem življenju imenuješ "dieta", potem boš po vsej verjetnosti vse izgubljene kilograme (ali še kakšnega zraven) pridobil nazaj. Diete ne delujejo, so le kratkoročne rešitve. S spremembo načina življenja spreminjaš svoje navade in stremiš k dolgoročnemu uspehu. Nikoli ne povejte, da ste na dieti, raje spremenite svoj življenjski stil.

Nasvet št. 3: Začnite brati etikete. To se vsekakor sliši dolgočasno, vendar vam svetujemo, da se tega res držite. Če ne veste, kaj pojeste, boste zelo težko dosegli svoj cilj. Ne predvidevajte ničesar, sestavine in priporočene količine raje preverite trikrat kot nikoli. Vsekakor to ni težka naloga, vendar zahteva nekaj truda. Če ne drugega, bodite pozorni vsaj na to, kolikokalorij zaužijete.

Nasvet št. 4: Povejte svoji družini. Sami boste težko izgubili težo. Domačim povejte, kaj počnete in da rabite njihovo podporo. Če jim ne poveste, tvegate, da bodo nehote sabotirali vaš trud. Rabite njihovo pomoč, da boste dosegli svoj cilj(e) in se skupaj veselili vaših dosežkov. Kdo ve, mogoče bo nekaj vaših navad spremenilo tudi njihov način življenja in boste skupaj zaživeli bolj zdravo?

Nasvet št. 5: Obstaja razlog, zakaj trenirati pri poslušanju svoje najljubše glasbe. Ta namreč odvrača pozornost od fizičnega napora! To je skrivnost hitrega minevanja časa. Nasprotno, če se osredotočiš na svoje telo, bo čas tekel po polžje.. :)

Nasvet št. 6: Izberite vrsto rekreacije. Niso vse vrste rekreacije enake. Če radi tečete, tecite. Če radi joggate, joggajte. Če imate radi sobno kolesarjenje, kolesarite. Poiščite tisto vadbo, ki vam najbolj ustreza in ki vam ne bo v nadlego.  Ne izberite vadbe, v kateri ne boste niti najmanj uživali, saj ne boste dolgo zdržali. Prav tako ne sledite reku, da malo bolečine prinaša malo rezultatov. Shujšate lahko tudi ne da se pri tem poškodujete.

Nasvet št. 7: Postavite si realistične cilje. 20 kilogramov na teden lahko izgubiš, če telovadiš 12 ur dnevno in ne ješ nič drugega kot zéleno - a ne, če si človek. Počasi se daleč pride. Ne naložite si preveč - dobesedno.  Postavite si majhne cilje na poti do uresničitve večjega cilja. Tako boste dosegli več.

Nasvet št. 8: Ne primerjajte se z drugimi. Vsako telo je drugačno, zato bo vsako izgubilo težo na drugačen način. Tudi če naredite popolnoma isto stvar, ne boste shujšali v natanko istem času. Ključno je, da ugotovite svoje sprožilce. Vedno imejte v mislih svoj cilj in naredite vse, da bi ga dosegli. Če se boste začeli ukvarjati z navadami drugih, boste le razočarani in odnehali, preden bi spoznali, da je fizično nemogoče biti kdorkoli drug.

Nasvet št. 9: Ženske niso moški. Moški lahko dokazano shujšajo hitreje kot ženske, kar je posledica drugačne zgradbe telesa (ženske naj bi imele več maščobe, ker rojevajo). Nikakor ne gre za seksistično izjavo, tako pač je. Ženske bi morale zato postaviti ločene cilje od moških, še posebej, če nameravajo hujšati skupaj s partnerjem.

Nasvet št. 10: Izogibajte se Ronalda McDonalda. Ni vam treba popolnoma izločiti hitre prehrane s svojega jedilnika, a poskušajte se ji čim bolj izogniti. Večina je tako ali tako slaba za zdravje in ji komaj lahko rečemo hrana. Če hitro prehrano jeste, ker je pripravna, poiščite drug vir priročno pripravljene hrane. Razlika za vaše telo bo občutna. Naj vas opomnim, da krvni obtok nima brbončič za okus.

Nasvet št. 11: Določite si prioritete. Seveda bi imel vaš sendvič boljši okus z dodatkom majoneze ... ampak, ali je majoneza res potrebna? Je bolj pomembno, da hitreje dosežete željeno težo ali da ima vaš sendvič malce boljši okus? Kako boste izbrali naslednjič? Se boste ponovno vdali skušnjavi? Hodite po tankem ledu! Pazite, da ne spustite izpred oči glavnega cilja.

Nasvet št. 12: Veliko spite. Vaše telo potrebuje vsaj 8 ur spanca, da lahko učinkovito kuri maščobe. Če mislite, da si delate uslugo, če spite manj, se močno motite. Telesu dajte čas, da si odpočije fizično in psihično. Spanje je zelo zelo pomembno, že zaradi umske pripravljenosti. Če ste utrujeni, vam telo najbrž sporoča, da že enkrat zaprite oči.

Nasvet št. 13: Ne pozabite, da vilica ni lopata. Veliko nas hitro jé, kar priznajmo. Tudi če nismo lačni, si tlačimo hrano po grlu. Toda naši možgani se zavejo, da smo siti šele po 20 minutah, tako da se lahko vmes že močno prenajemo. Poskusite pojesti polovico hrane na svojem krožniku, počakajte 10 minut, nato pa nadaljujte, če ste še vedno lačni. Nikoli se ne smete počutiti zelo siti, saj je to znak, da ste preveč pojedli.

 

Povezani izdelki: Hujšanje