Pri nadzorovanju teže so najpomembnejše majhne spremembe v vsakodnevni rutini. Ko boste svoj življenjski stil prilagodili bolj zdravemu prehranjevanju, boste hitro opazili spremembe pri svoji teži in splošnem počutju.

10 dobrih navad za zdravo prehranjevanje in izgubo odvečnih kilogramov:

1. Ocenite svoje prehranjevalne navade.

Se velikokrat zalotite, da jeste prigrizke pozno ponoči, da kaj prigriznete že med kuhanjem, da pogosto pojeste, kar na krožniku pustijo vaši otroci? Dobro premislite, katere navade bi lahko spremenili, da bi zelo preprosto znižali nepotreben vnos kalorij v svoje telo.

2. Načrtujte obroke.

Za obroke in prigrizke potrebujete strategijo. Pripravite si zdrave nizkokalorične prigrizke za trenutke v dnevu, ko veste, da boste lačni. Tako ne boste odstopali od dnevnega prehranjevalnega načrta.

3. Nikoli ne nakupujte s praznim želodcem.

Če se odpravite v trgovino s praznim želodcem, se ne bo dobro končalo. Vedno si doma pripravite seznam in se ga pri nakupovanju držite, tako da čim bolj zmanjšate število impulzivnih nakupov. Zdravo prehranjevanje se začne s kupovanjem zdravih živil. Poskrbite, da v vaši shrambi in hladilniku ne bo ničesar, kar bi vas lahko premamilo.

4. Jejte redno in ne spuščajte obrokov.

Ugotovite, kako pogosto morate jesti in prilagodite urnik svojim vsakodnevnim obveznostim. Nato se urnika držite.

5. Vedno jejte za mizo in s krožnika.

Hrano, ki jo pojeste stoje in neposredno iz embalaže, zaužijete povsem nezavedno. Na ta način pojeste veliko več, kot če bi se usedli za mizo uživali v obroku.

6. Hrano postrezite na krožnike, preostanek pa pustite na štedilniku.

Polni lonci hrane na mizi kar prosijo, naj jo pojemo. Potrebno je res veliko volje in zadrževanja, da se ji odpovemo. Ne pozabite, da občutek sitosti nastopi šele 20 minut po zaužitju hrane.

7. Jejte počasi, prežvečite vsak grižljaj in uživajte v hrani.

Poskusite odložiti vilico po vsakem grižljaju in piti veliko vode med obroki.

8.  Ne jejte po večerji.

Večerni prigrizki pred televizorjem so šibka točka mnogih, saj se kilogrami takrat začnejo najhitreje nabirati. Če ste po večerji še vedno lačni, spijte kakšno nizkokalorično pijačo ali pojejte bonbon. Pomaga tudi, če si po večerji umijete zobe, saj bo skušnjava po hrani manjša.

9. Prigrizke obravnavajte kot mini obroke.

Najbolj hranljivi prigrizki vsebujejo ogljikove hidrate ter le malo beljakovin in maščobPriporočamo pest mandljev.

10. Zajtrkujte.

Zajtrk je napomembnejši obrok dneva. Po dolgem spanju vaše telo potrebuje gorivo, da zažene metabolizem in vam priskrbi dovolj energije za cel dan.